Fent més amb menys.
Mateix personal, pressupostos ‘ajustats’, manca de temps, nous reptes, noves necessitats… i no som una multinacional! Com puc treure-li més profit al que tenim? Aquesta és sovint una pregunta que ens fan els nostres clients, empresaris petits i mitjans que s’esforcen per millorar les seves empreses i els seus resultats i continuar tenint la confiança dels seus clients. Sovint la resposta passa per la “reorganització” de tasques i el “reassignament” de recursos. Posant més allí a on més falta fa.
Revisant com fem les coses.
Segur que vas dissenyar els procediments de la teva empresa pensant com millor aprofitar el teu personal i recursos. Però tots sabem que les exigències del dia a dia, l’entrada i sortida de personal, la necessitat de prendre decisions ràpides i, de vegades, sense tota la informació, fa que amb el temps aquesta organització es deteriori i s’acabi treballant més caòticament, sovint posant pegats i tapant forats més que no pas planificant. Malauradament és un problema molt comú a les PIMEs de casa nostra.
Des de Stratega Consultants et proposem un anàlisi de cóm esteu treballant: qui fa què, com i amb quins recursos. A partir d’aquest anàlisi podrem veure quines són les baules febles de l’organització i també els colls d’ampolla. Llavors, aplicant la nostra experiència, et proposarem ajustos i millores per augmentar la productivitat amb els recursos actuals i amb poca inversió. Ajustos que passen per revisar procediments, modernitzar eines -allí a on es pugui- i estructurar rols d’una manera més eficient.