[us_page_title description=”1″ align=”center”]

Fent més amb menys.

Mateix personal, pressupostos ‘ajustats’, manca de temps, nous reptes, noves necessitats… i no som una multinacional! Com puc treure-li més profit al que tenim? Aquesta és sovint una pregunta que ens fan els nostres clients, empresaris petits i mitjans que s’esforcen per millorar les seves empreses i els seus resultats i continuar tenint la confiança dels seus clients. Sovint la resposta passa per la “reorganització” de tasques i el “reassignament” de recursos. Posant més allí a on més falta fa.

Revisant com fem les coses.

Segur que vas dissenyar els procediments de la teva empresa pensant com millor aprofitar el teu personal i recursos. Però tots sabem que les exigències del dia a dia, l’entrada i sortida de personal, la necessitat de prendre decisions ràpides i, de vegades, sense tota la informació, fa que amb el temps aquesta organització es deteriori i s’acabi treballant més caòticament, sovint posant pegats i tapant forats més que no pas planificant. Malauradament és un problema molt comú a les PIMEs de casa nostra.

Des de Stratega Consultants et proposem un anàlisi de cóm esteu treballant: qui fa què, com i amb quins recursos. A partir d’aquest anàlisi podrem veure quines són les baules febles de l’organització i també els colls d’ampolla. Llavors, aplicant la nostra experiència, et proposarem ajustos i millores per augmentar la productivitat amb els recursos actuals i amb poca inversió. Ajustos que passen per revisar procediments, modernitzar eines -allí a on es pugui- i estructurar rols d’una manera més eficient.

Preparant l’empresa per a la successió

Serveis

Creant un business plan pel dept. de RRHH

Serveis

Replantejant el teu model de negoci

Serveis

Posant en marxa una nova idea

Serveis
Creant un business plan pel dept. de RRHH
Posant en marxa una nova idea
Menú